fbpx

İade ve Değişim

Üye Olmayanlar İçin

Üye girişi yaparak da siparişlerinizi kolaylıkla takip edebilirsiniz.

E-Posta*

Sipariş Numarası*

Üyeler İçin

Zaten Üye misiniz?

Cooliza.com’dan size özel fırsatların keyfini çıkarın.

15 gün içinde iade hakkı

200 TL + alışverişlerinizde Ücretsiz Kargo

Değişim ve iade özgürlüğü

Online ve güvenli ödeme kolaylığı

%100 Orijinal ürün garantisi

SİPARİŞ OLUŞTURMA

Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş oluşturabilirsiniz:

1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uyacak doğru bedeni seçerek ‘Sepete Ekle’ butonuna tıklayın. (Beden seçimi için ‘Beden Tablosu’ bölümümüzden yararlanabilirsiniz.)

2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir yada siparişinizi tamamlamak için ‘Sepete git’ butonuna tıklayabilirsiniz.

3- Siparişlerinizde kullanabileceğiniz indirim kuponunuz var ise, kampanya kodu alanına yazın ve uygula butonuna basın. Diğer aşamaya geçmek için sonra adım tuşuna basın.

4- Kargo adres detaylarını doğru bir şekilde doldurun ve devam et tuşuna basın.

5- Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin ve gerekli bilgileri doldurun.

6- ‘Siparişi Tamamla’ butonuna tıklayın. İşlem tamam; siparişiniz alınmıştır!

SİPARİŞ TAKİBİ

Siparişiniz kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını “Hesabım” bölümünde Siparişlerim sekmesinde bulunan “Kargo Takip” başlığından takip edebilirsiniz. Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş numaranız ve cep telefonunuzu girerek sipariş sekmesinde bulunan “Kargo Takip” bölümünden takip edebilirsiniz.

Siparişinizi tamamlandıktan sonra aşağıdaki bilgilendirme mesajlarını alırsınız.

1. Ödeme tamamlanınca “Siparişiniz alınmıştır” başlıklı bir bilgilendirme Sms i

2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ve kargo firmasından bilgi Smsi gönderilecektir.

SİPARİŞ İPTALİ

Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz henüz faturası kesilmemiş siparişinizi iptal edebilirsiniz.

Ana sayfada yer alan “Hesabım” bölümünde Siparişlerim alanından siparişinizin durumunu kontrol edin. Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş numaranız ve cep telefonunuzu girerek sipariş sayfanızdan iptal işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Henüz faturası kesilmemiş siparişinizin “iptal” butonu aktif olacağı için, iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişinizin faturası kesilip, kargoya verildikten sonra iptal işlemi yapılamamaktadır.. Siparişinizi iade gönderebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” iade adımlarını izleyin.

SİPARİŞ DEĞİŞİKLİĞİ

Onaylanan sipariş içeriğinde değişiklik yapamıyoruz. Henüz faturası kesilmemiş, iptal butonu aktif olan siparişinizi iptal edebilir, yeni almak istediğiniz ürünler ile yeniden sipariş oluşturabilirsiniz.

SİPARİŞTE BİR PROBLEM VARSA;

Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin.

Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, paket adedi yanlışsa:

1-Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturun.

2- İçerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde, ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip geri gönderin.

Yukarıdaki adımları takip ederken yaşadığınız bir sorun olursa, sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.

COOLİZA İADE VE DEĞİŞİM

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 15 gün içerisinde ürünü faturası ile tarafımıza gönderebilirsiniz. Değişim yapılmasını istediğiniz ürünü değişim formunu doldurarak orijinal kutusu ile paketi hasar görmemiş, ürünün kullanılmamış hali ve tüm aksesuarlarıyla birlikte, Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak (veya gönderici ödemeli olarak) COOLIZA Fevziçakmak, Aykent ayakkabıclar Sitesi, 10718. Sk. No:19/D, 42050 Karatay/Konya adresine gönderebilirsiniz.

(Ürünü; faturası, orijinal kutusu, orijinal ambalajı ve kesilip kopartılmamış etiketi ile birlikte, yanında gönderilen dökümanlar ve tüm aksesuarlar da dahil edilerek göndermeniz gerekmektedir. Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmamasını ya da koli bandı kullanılmamasını rica ederiz. Aksi halde değişim işlemi gerçekleştirilemeyecektir.)

Ücretsiz gönderimler sadece Yurtiçi kargo ile yapıldığında kabul edilir. Değişim ürününüzü Yurtiçi Kargo dışında başka bir kargo firması ile gönderdiğiniz takdirde kargo ücretinin sizin tarafınızdan ödenmiş olması gerekmektedir. Aksi takdirde kargo teslim alınmayacaktır. Değişim işleminiz tamamlanıp ürün tekrar size gönderildiğinde kargo bedeli anlaşmalı fiyatlarımızdan sizin tarafınızdan ödenecektir. Gönderdiğiniz ürün bize ulaştığında ilgili departmanımız tarafından aranarak sizin teyidiniz alındıktan sonra istediğiniz ürün 3 iş gününde kargoya teslim edilir.

Ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor?

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 15 gün içerisinde ürünün faturası ile birlikte, aşağıda yer alan kriterler çerçevesinde iadesini gerçekleştirebilirsiniz.

İade edeceğiniz ürünü, faturası ile birlikte, paketi hasar görmemiş, ürünün kullanılmamış hali ve tüm aksesuarlarıyla birlikte, Yurtiçi Kargo  ile karşı ödemeli olarak göndermenizi rica ederiz. Ücretsiz gönderimler sadece Yurtiçi Kargo ile yapıldığında kabul edilir. İade ürününüzü Yurtiçi Kargo dışında başka bir kargo firması ile gönderdiğiniz taktirde kargo ücretinin sizin tarafınızdan ödenmiş olması gerekmektedir. Aksi taktirde gönderdiğiniz kargo teslim alınmayacaktır.

 (Faturasız gönderilen İade-Değişim ürünleri tarafımızca kabul edilmeyecektir)

-İadenizi gönderdikten sonra, gerekli olması halinde sizden Yurtiçi Kargo’ya ait gönderi kodunuz talep edilebilir. Sorun yaşamamanız adına, gönderi kodunuzu lütfen saklayınız.

İade ile ilgili her türlü sorunuzu destek@cooliza.com.tr adresine yazabilirsiniz.

Satın aldığınız ürün tarafınıza ulaştıktan sonra ürünü iade etmek istediğiniz takdirde, ürün bedeli size iade edilmekte olup, kargo bedeli iade edilmemektedir.

Hangi durumlarda iade talep edemiyorum?

İade talebinizin kabul edilmesi için gönderilen ürünün paketinin hasar almamış, ürünün kullanılmamış ve zarar görmemiş olması gerekmektedir. İade talebinizin geçersiz kabul edileceği durumlarla ilgili olarak aşağıdaki kuralları okumanızı rica ederiz:

·   Kişiye özel hazırlanan ürünlerin iadesi kabul edilememektedir.

·   Kullanıcı hatası ile (düşme, çarpma vb.) hasar gören ürünler iade alınamamaktadır.

·   Ürünü; faturası, orijinal kutusu, orijinal ambalajı ve kesilip kopartılmamış etiketi ile birlikte, yanında gönderilen dökümanlar ve tüm aksesuarlar da dahil edilerek göndermeniz gerekmektedir. İadenin gerçekleşebilmesi için ürünlerin kullanılmamış ve bozulmamış olması gerekmektedir.

·   Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmamasını ya da koli bandı kullanılmamasını rica ederiz. Aksi halde iade işlemi gerçekleştirilemeyecektir.

İade süresi

Müşterilerimiz, 4077 nolu Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna bağlı ‘Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik’in 7. maddesi uyarınca yedi (7) gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin mesafeli satış sözleşmesinden cayma hakkına sahiptir.

İade ödemem nasıl gerçekleşecek?

İadeniz, ödemenizi gerçekleştirdiğiniz şekilde ürün bize ulaştıktan sonra yapılacaktır. Örneğin, ödemenizi Havale/EFT ya da Kapıda Ödeme ile yaptığınız takdirde iadeniz adınıza kayıtlı olan hesap bilgileriniz sizden alınarak Havale/EFT yoluyla tarafınıza iade edilmektedir; ödemenizi kredi kartınıza taksit seçeneği ile yaptığınız takdirde ise ürün bedeli taksit adedi kadar bölünerek her ay kredi kartınıza iade edilecektir. Bu prosedür, Cooliza.com tarafından değil, bankanız tarafından belirlenmiştir. Kredi kartı ile yapmış olduğunuz işlemin iadesi, bankanıza göre değişkenlik göstermekle birlikte, iade ürün bize ulaştıktan sonra yaklaşık 7 ile 10 iş günü içerisinde kredi kartınıza yapılmaktadır. Havale/EFT ile yapmış olduğunuz işlemlerin iadeleri ise iade ürün bize ulaştıktan sonra 7 iş günü içerisinde yapılmaktadır.

Kaydır

ALIŞVERİŞ ÇANTASI 0

Oturum

Bir hesap oluşturun

Kişisel verileriniz bu web sitesindeki deneyiminizi desteklemek, hesabınıza erişimi yönetmek ve gizlilik ilkesi sayfamızda açıklanan diğer amaçlar için kullanılacaktır.

Şifre Kurtarma

Şifrenizi mi kaybettiniz? Lütfen kullanıcı adınızı veya e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.

×